Ceník

N

Níže uvádíme orientační ceny našich služeb s detailním popisem.

N

Vždy se snažíme vyjít zákazníkům vstříc a najít ideální řešení.

N

Při větším množství nebo dlouhodobé spolupráci připravíme cenovou nabídku na míru.

Jak vypočítáme cenu?

 

Ceny lakovaných výrobků závisí na velikosti dílu, jeho rozvinuté ploše a hmotnosti dále na síle materiálu a zvoleném odstínu. Na cenu má vliv i složitost lakovaného dílce, nebo náročnost přípravy povrchu pro lakování (broušení, ochrana frézovaných ploch…) 

 Výrobek vystavený venkovním vlivům doporučujeme tryskat a lakovat ve dvouvrstvém provedení. U zinkovaných výrobků nabízíme tzv. sweepování, což je lehké přetryskání povrchu zinku (vytvoření kotevního profilu) se zárukou 5 let na přilnavost laku.

Jedna vrstva práškové barvy se pohybuje v rozmezí cca 60 – 100 Um (mikrometry), dvě vrstvy práškové barvy pak v rozmezí cca 100 – 200 Um.

Pro předběžnou kalkulaci zakázky nás prosím kontaktujte na info@lakovna-baumruk.cz

Přesnou cenu zakázky lze určit až po fyzickém přeměření lakovaných ploch.

 

Cena lakování

Z

Venkovní i vnitřní lakování

  • Venkovní barva od 300 Kč/m2 (polyester,superpolyester,polyuretan)
  • Vnitřní barva od 275 Kč/m2 (epoxipolyester)
  • Dvouvrstvé lakování od 600 Kč/m2
  • Dvouvrstvé lakování se základním zinkovým primerem od 700 Kč/m2
  • Jednostranné lakování (venkovní/vnitřní barva) + 30 % z celkové ceny/m2

Na přání zákazníka je možné výrobek před lakováním fosfátovat.

od 275 Kč/m2

Cena tryskání

Z

Tryskání a sweepování

  • Sweepování ZN dílů od 270 Kč/m2
  • Tryskání SA od 300 Kč/m2
  • Tryskání SA 2,5 od 330 Kč/m2
  • Tryskání SA 3 od 380 Kč/m2
  • Tryskání lakovaných materiálů od 1 800 Kč/h
  • Cena tryskání složitých výrobků od 1 650 Kč/h

od 270 Kč/m2

Cena renovace disků

Z

Automobilové disky jako nové

Cena za renovaci disků je vždy za tryskání SA 3 + základní + vrchní vrstvu laku dle přání zákazníka. V nabídce máme mnoho odstínů, včetně perletí a speciálních efektů.

Více na: www.renovacedisku.cz

 

  • Plechové disky od 600 Kč/ks
  • Hliníkové disky od 1350 Kč/ks
  • Disky pro nákladní automobily a autobusy (včetně těžké techniky) od 950 Kč/ks
  • Oprava disku – rovnání/soustružení/vyvaření od 500 Kč/ks

od 600 Kč/ks

Cena úprav rámů kol

Z

Tryskání a lakování rámů jízdních kol

  • Jednobarevně od 2050 Kč / rám + vidlice
  • Dvoubarevně od 2500 Kč / rám + vidlice

Přes všechny odstíny lze použít bezbarvý lak, nebo bezbarvý lak s perleťovým efektem v matném i lesklém provedení.

Výsledná cena je závislá na velikosti a typu rámu, dále na průběhu odstranění starého laku (odlakování, tryskání).

 

 

od 2050 Kč/ks

Ceny jsou uvedené bez DPH.

Nejčastěji se ptáte

Co je práškové lakování?

Moderní povrchová úprava kovových předmětů.

Principem je nanesení prášku na povrch dílce a následné vypálení v peci. Prášková barva obsahuje pryskyřice, pigment, případně aditiva, a vytváří tak suchou práškovou konzistenci. Aby prášek na dílci ulpěl, je mu v aplikačním zařízení dodán elektrostatický náboj a dílec jako takový je uzemněn. Pro aplikaci prášku na dílec se využívá stlačeného, vysušeného a vyčištěného vzduchu, který je vyráběný v kompresorové stanici, sušený v absorpční sušičce a čištěný speciální uhlíkovou filtrací.

Elektrostatická energie využívá toho, že se opačně nabité částice přitahují. To způsobuje přitahování práškových částic ke stříkanému dílci a ulpění na jeho povrchu. Při teplotě 180 až 200 °C dochází ve vypalovací peci k vytvrzení a přilnutí prášku k povrchu výrobku. Po 20 – 30 minutách vytvrzování se výrobek nechá vychladnout a je okamžitě připravený na expedici.

 

  • lakovaná vrstva je odolná vůči nárazům
  • dobrá odolnost proti poškrábání
  • šetrnost vůči životnímu prostředí
  • vynikající vnější trvanlivost
Co je tryskání?

Známá a rychle se rozšiřující metoda povrchové předúpravy. Tryskáním se očistí, zdrsní nebo jinak upraví plocha tryskaného předmětu před jeho finální úpravou, jako je lakování nebo zinkování. Používáme způsob tlakovzdušný, který je vysoce efektivní. Jedná se o technologický postup opracování povrchu nejrůznějších (obvykle tvrdých) materiálů proudem natlakovaných abrazivních částic.

Povrch se tryská na různé stupně:

  • SA - tryskání: Odstraní viditelné a nepřilnavé okuje, rez a jiné nečistoty. Všechny zbytky musí pevně ulpívat na podkladu.
  • SA 2,5 - tryskání na téměř čistý kov: Odstraní viditelné okuje, rez a jiné nečistoty. Jakékoliv zbývající stopy znečištění se budou jevit pouze jako lehké skvrny ve formě ploch nebo pásů.
  • SA 3 - tryskání na úplně čistý kov: Odstraní veškeré viditelné stopy okují, rzi a jiných nečistot. Povrch vykazuje jednotný kovový vzhled.
Co je chemická předúprava fosfátováním?

Fosfátování je chemická úprava povrchu kovových dílů za účelem zvýšení odolnosti proti korozi a zlepšení přilnavosti pro další povrchovou úpravu. Je to jeden z nejrozšířenějších způsobů chemické úpravy povrchu, při kterém se vytvářejí ve vodě nerozpustné krystalické terciární fosforečnany.

Vzniklá krystalická vrstva je nerozpustná ve vodě ani v organických rozpouštědlech. Se základním kovem má velice dobrou soudržnost. Bez dalších úprav se hodí jako konverzní povrch pro lakování. V současné době nabízíme našim zákazníkům závěsové fosfátování, kdy kovové díly napřed zbavíme hrubých nečistot, dále následuje fosfátování při 60°C, potom oplach vodou a na závěr oplach demivodou.

Chemická předúprava je dalším důležitým faktorem pro finální kvalitu výrobku.